dinsdag, augustus 25, 2009

dinsdag 25 augustus stranddag ?

Vanmorgen zit ik al vroeg in de auto , Merel Rens en Dominique zijn er ook , de rit gaat richting Bergen , daar zitten deze mensejes op school en het is de eerste dag , boekophaalenzo dag , dus ik breng ze en wacht tot ze klaar zijn en ga dan weerom.
Het gaat allemaal best vlotjes en precies op tijd zijn we bij school ;0)
Ik rijd door , naar Bergen aan Zee , ga lekker op het strand hangen tot ze klaar zijn , denk ik dan nog ;0)
Op het strand is het een drukte van belang, allerlei traktors en andere vreemde voertuigen rijden af en aan met ligbedjes en schermpjes , oepssss, daar had ik niet op gerekend , naief als ik ben ;-)
Het mooie strand waar ik zo graag ben wordt volgezet met lelijk.
Nou weet ik weer waarom ik Bergens strand mijd in de zomer , dit is gewoon niet zo mooi , niet vredig zoiets.
Ik ga zitten tegen een duin , even later komt er een meneer naast me zitten,
we groeten elkaar, babbelen wat en vragen ons beiden af of er al ergens koffie is te krijgen of iets van die strekking.
Ook meneer en zijn honden vind druk niks dus staan we op en gaan samen op zoek naar iets ( lees restaurant oid) wat open is , het is inmiddels half 10 , maar nee hoor , nada niks noppes , alles is nog dicht.
Toch wel teleurgsteld , ik had zo een zin in strand, besluit ik om dan maar weer naar Bergen te gaan en rij terug over de Eeuwige laan, genietend van de mooie huizen die daar staan.
Terug in Bergen rij ik door naar de Garve en doe daar wat boodschappen , geniet er van de stiltetuin en sukkel rond half 12 weer richting de ARH.
Na een half uurtje komen kids met boeken en al naar buiten rollen en gaan we snel naar Hoorn , te laat komen we bij school aan , Heller is opgehaald door Nina , ik had voorzien dat we laat zouden zijn , ik rij een busje , geen snelle porsche oid ;)

Nina brengt hem bij de auto ;-) en gaat weer terug naar school , wij naar huis , maar niet voordat we getankt hebben , ik ben nl bang dat ik de auto niet meer aankrijg als ik niet eerst tank ;-).

Even uithangen naaien en nog van alles en dan zwemmen voor de 4 daagse , een lekker dagje , jammer van het strand , maar dat doen we gewoon later dit jaar nog eens over , als die bedjes etc weg zijn .
Op naar morgen .

Geen opmerkingen: