woensdag, oktober 07, 2009

07 10 1999 --- 07 10 2009

Mijn kind wat ben je ver vandaag en toch ook weer zo dichtbij.
10 jaar terug , zegt de kalender , 10 jaar alweer/pas
Soms is het of de tijd heeft stil gestaan , nog vaker juist niet .
Dan zie ik je tweelingzus, groot, krachtig, wat een meisje is dat, zo mooi, zo bijzonder, jij bent altijd bij haar, om haar heen, ik zie altijd wat glinsterend en sprankelend van jou in haar .
Ze mist je zo, we hebben gisteravond zo fijn samen over jou gepraat.
De hele dag branden de kaarsjes al en strakjes gaan we naar je plekje , ik neem mijn klankschaal mee en laat hem voor je zingen .
Dit jaar geen bloemen uit de winkel , maar een mooi geknipt hop en bladeren boeket
Dit jaar ik, alleen, met de kinderen, raar wel.
Tis stil in mij .

4 opmerkingen:

- zei

Ik denk aan jullie.

Anoniem zei

ik ook

Marielle zei

Ik denk aan jullie, lieve groetjes

Sandra zei

ik hoop dat jij en je kinderen troost bij elkaar kunnen vinden. Ik wens jullie kracht en liefde.