woensdag, oktober 14, 2009

bedrijvig

Het zal het jaargetijde zijn oid , maar ik ben druk , of er nou zoveel bezigheden zijn of dat het vooral in mijn hoofd druk is dat weet ik niet precies , ik weet echter wel dat ik aan vakantie toe ben.
De kluizenaar in mij wil al dagen eigenlijk niet meer naar buiten.
Er is veel te doen , herfstpoets enzo , maar ook de kinderen moeten allemaal nog een warme jas voor de winter ( en het is al koud ) , zelf heb ik haast geen winterkleding , alles wat ik door de jaren had was op en versleten , dat is allemaal maar de lompenman gegaan, Ik moet dus hard naaien , ook voor klanten , maar mijn locker gaat morgen te reparatie ;(
Heb nu de locker van de naailes die ik geef maar op tafel ;-)
Kan ik toch verder .
Net een cliƫnt uitgezwaaid , en straks ga ik naar de volgende .
Heller is al 3 dagen ziek thuis , en hij is verveulend ziek , wel koorts maar ook druk en dan weer hangerig en jankerig .
Ik hoop dat het betert vandaag.
Vanavond lekker vrij, mooi breien op de bank ;-)

Geen opmerkingen: