donderdag, oktober 15, 2009

Aan de slag




Zo , moe is weg, ik voel me fit fitter fittest ;)
Dus gaan we aan de slag.
Moe kwam vooral van weer tegenslag, merk dat dat er gewoon inhakt.
Gelukkig gaat het vanaf nu goed beter best.
Energetisch sta ik aan het roer van mijn lijf en dat moet ik gewoon niet vergeten.
Ik ben de enige die de lekken kan dichten en kan bepalen waar energie naar uit gaat en waar niet.

Van de wol op de foto ben ik een heerlijke sjaal aan het breien, ik zal het breiwerk ook even vereeuwigen zo dadelijk het wordt zo mooi , ook de berg sloffen voor de markten die nog komen groeit gestaag en de laatste winterjassen en capes zijn geknipt , nu nog weer opruimen ( ik maak er altijd zo een zooi van als ik werk ;) )

En dan naar buiten, heb mezelf een paar dagen zoveel mogelijk opgesloten in huis, dat is niet goed , touwtje springen in het park , dat heb ik nodig .......
Vooruit met de geit .

Geen opmerkingen: