zaterdag, oktober 10, 2009

Mooie week

Het was zo een ontzettende mooie week , deze week
Ik heb genoten.
En ja Xaar haar dag was ook mooi , sereen haast , Ton was er niet en de enige visite die kwam , was er toen ik er NIET was ;)
Ik ben met de kinderen naar haar grafje geweest , klankschaal mee , heerlijk .
verder was en een week waarin het aomen nog naklonk in mijn lijf , heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Ik heb een ontspannen week met veel lichtpunten achter me , ik zie dingen helder waar nog wat waas op was .
Veel tuinwerk gedaan, veel buiten geleefd, veel gewandeld en een heerlijk bazaar op school meebeleefd.
Geweldige mensen gesproken en veel verkocht zonder dat ik een kraam had , dat begint gewoon te worden , dat mensen me aanschieten op de bazaar en van alles willen hebben , fijn.
Het was een mooie week , vol energie, vol beloftes

Geen opmerkingen: