dinsdag, februari 23, 2010

Blogaward

Ik kreeg een award van haar




en nu hoop ik dat ik op een juiste manier de award plaatjes heb meegenomen ;-)




Puntje 1 en 2 en 3 zijn gelukt , ;) nu de rest.

7 dingen over mij

1 Ik ben Elly,44, moeder van Rens 15 Merel 13 Nina 11 Xarah* Noa 8 en Heller 5.
Heerlijke kinderen die me veel brengen, veel leren.
Moeder zijn het heerlijkste wat er is, en ook moeder zijn is soms het stomste wat er is ;0)
Maar heerlijk weegt toch heel veel zwaarder, de was, het huishouden en de puzzel van rekeningen betalen, waar doen we boodschappen van en dan blijven vertrouwen dat dat goed komt, dat kost soms moeite
De liefde, de gesprekken het knuffelen knutselen beleven, het geloven dat het goed is zoals het is en dat er andere tijden komen, het geloven dat er antwoorden blijven komen, dat maakt het zo mooi, zo fijn.

2 Ik ben Elly, sjamanisme is de filosofie van waaruit ik leef, respect en liefde en balans zijn de sleutelwoorden voor mij hierin.
Ik beweeg mee met het jaar, vier de jaarfeesten, geniet ervan, geniet van de seizoenen, het bewustzijn daarop.
Geniet van de balans, mijn innerlijke zijn.

3 Ik ben Elly , eeuwige student ;), gewoon een beetje verslaafd aan onderzoeken denk ik,de meeste tijd besteedde ik hier aan , er zaten nog wat heel korte "o nee dit is het echt niet" tussen, AgogischWerk, Nederlands, Textiele Vormgeving, Pabo, Pedagogiek, Psychologie, heel even HTS bouwkunde, Holistische Psychologie , Natuurgeneeskunde.
Tegenwoordig hou ik me vooral bezig met stem-werk, www.soulvoice.net en www.stemsynthese.nl )
En dan nog al die hobby-cursussen, hoeden maken, lingerie maken, vilten met zijde en wol, quantum touch en daar komen er vast nog wel bij , of niet , dat gaat gewoon zoals het gaat ;)

4 Ik ben Elly, heb veel hobby's, geniet optimaal, tuinieren, breien, naaien, haken, spinnen, wolverven, schilderen, wandelen, zwemmen, zee, strand, bos, genieten, een terrasje, samen zijn, sauna, de liefde , geven en ontvangen, hond, katten, spelen met de kinderen.

5. Ik ben Elly , dol op lezen, De stem van je ziel van Karina Schelde , aanrader , voor iedereen.
Heer der Wolven van Brdget Woods , heerlijk boek , net uit , ben nu bezig in De dolende prins, volgend deel in deze trilogie.
Om in te bladeren de Sleutel tot zelfbevrijding en de Hoorn des overvloeds van Christine Beerlandt .
Ziek beter best van Albert Jansen, De helende reis van Brandon Bays.
De ontembare vrouw van Clarissa Pinkola Estes
En met prachtige herinneringen, zo mooi, zo bijzonder, Dochters van kopervrouw van Anne Cameron.
Voorlezen, uit Grote beer kleine beer, Kikker en uit Thea Beckman , aan de oudsten , uit Hans Hagen , Jack Vriens , voorlezen , toch wel wat ik heel graag doe ;)

6. Ik ben Elly, droom van een boerderij, met eigen paarden, meer honden, ruimte en een atelier, om te werken te helen, samen te zijn met vrouwen, met vrienden. Ruimte om ons heen, land bos bomen tuin . Dromen van genoeg , voor iedereen.

7. Ik ben Elly, Moeder, sjamaan, handwerk-lustig, lerend, elke dag weer , in verbinding, met dat wat er is .


En deze Award geef ik graag door aan
Greetje van www.sokssawat.blogspot.com
Danielle van http://magicaldaffidil.blogspot.com/
Assayya van http://thefairyglade.blogspot.com/
Teunie van http://www.eenvoudigleven.blogspot.com/
Marrigje van http://www.opnieuwbeginnen.blogspot.com/
Jeanette van http://alleenmaarleven.blogspot.com/
Melissa van http://gethookedbymelissa.blogspot.com/

Plezier er mee dames ;0)

4 opmerkingen:

Keet zei

volgens mij heb je het goed gedaan!!

Elly zei

jaaaaa nou jij ;-)

Anoniem zei

dank je wel, Elly! ik voel me vereerd!

Daan zei

dankje Elly!
Bedankt ook voor jouw lijstje-van-7...