dinsdag, februari 09, 2010

lekker ;0)

Het is alweer dinsdag ;), en ik geniet nog na van een heerlijk weekend vol klank.
twee dagen enkel klank en trilling , mjummmmmm , vooral het boventoon zingen was erg lekker ;-) ik merk dat dat me ligt .
Vooral ook tijdens het autorijden .
Gisteren weer de dingen van de dag, Heller eindelijk weer een beetje fit en dus naar school , ik een beetje opruimen , en gestart met het breien van een moebius op de Cat Bordhi manier



Een nieuwe ervaring , niet enkel op brei-gebied , maar ook op het gebied van loslaten , vertrouwen ;)
En het schiet al lekker op.

Rens met voorhoofdsholteontsteking vermaakt zich met Heller , ze spelen samen en spel en dat is ZO mooi, Heller van 15, Rens van 15 , allebei dol op fantasie spellen op fairytales
Ik geniet van ze .
Rens spreekt hem aan op een nivo waarvan denk , wow snapt ie dat echt , en zo te zien snapt ie het echt ;0)
Bijzonder.

En ik, ik naai verder, en hoop dat mensen snel zin in lente-spullen krijgen ;-)
Vanavond de rest van de pakketten verzenden , morgen naar Bergen en de rest van de agenda kijken we nog maar even niet naar.

Geen opmerkingen: