vrijdag, februari 05, 2010

toppie ochtend

Wat een heerlijk ochtendje is dit . We hebben een ander hoekje voor Heller gemaakt , tussen de werktafel en de piano wilde ie het , het hoekje is af en Heller ligt er nu lekker op een kussen , met een dekentje en een poes ( Lola ) en hij luistert naar Jubelientje.
Ik mail , poets en knutsel door elkaar , in afwachting van iemand ie misschien nog wel belt deze dag.
Nog geen kleding aan ;0) dus ik ga toch echt even in bad , zal de telefoon maar meenemen want meestal gaat ie dan ;0) .

Nou hij ging niet .
Ben best irri dat er niemand belt , ga zo nog maar eens zelf bellen , ik wil het voor het weekend lucht geven.


en dat deed ik, maar nada nee noppes, niemand te spreken, heel frustrerend en eigenlijk ook ongelooflijk dit, dwz ik kan het niet geloven dat dit gebeurt , mijn vertrouwen in een bepaald iets heeft een oplawaai gekregen van heb ik jou daar .


We gaan maar verder met het hoekje , de was en de dagelijkse dingen komende weekend een heel weekend keihard werken , daar maar ik ook nog in duiken en me wat voorbereiden ;-)

1 opmerking:

Dorine zei

Kwam weer eens wat bijlezen op Uw blog. Ik zag dat ook u en de kinderen regelmatig ziek zijn geweest deze winter. Hier was het ook zo. Om beurten werden we ziek (de kleinkinderen, de opa en de oma, de mama en de papa en nu zijn de kleindochters weer verkouden). Wat we nu echt allemaal nodig hebben is een beetje zon, want die sombere, koude winter blijft maar duren.
Groetjes uit Marke,
Dorine.