donderdag, februari 18, 2010

Innerlijk huwlijk




Zondag de 28e ga ik trouwen.
Een innerlijk huwelijk, een rite om te bekrachtigen wat een proces is wat ik leef, het in balans brengen en houden van mijn innerlijke vrouw en mijn innerlijke man, die twee polariteiten in mijn evenveel ruimte geven.

Ik las er hier voor het eerst over . Het sprak me aan , maar nog niet op een manier dat ik dacht dat dat ook iets voor mij was ;-) .
Toch wel, ik ben blij, het betekent veel voor mij om het idd ook in en rite vorm te geven, om het neer te zetten .
Mezelf beloven mijn kracht en mijn zachtheid ruimte te geven , open warm en wijs te zijn, werkelijk te luisteren, de zon en de maan in mijn leven ruimte te geven.

En om het in mij vorm te geven ga ik er de komende week creatief mee aan de slag , ik wil voor mezelf graag iets moois maken een omslagdoek, een vest oid , waarin ik symbolen verwerk die voor mij betekenis hebben.
Ik hoop dat de tijd me gunstig gezind is en ik de juiste materialen in huis heb.

En eigenlijk wil ik ook nog iets maken voor de ander vrouwen, een cadeautje, daarvoor ontbreekt op dit moment de inspiratie nog, dat gaat vast nog komen
De kleurideen zijn er al , de vorm ook , nu het materiaal nog ;0 )
Ik heb er zin in.

2 opmerkingen:

Daan zei

klinkt intrigerend!

Kan je er iets meer over vertellen, of een online workshop geven ;-) ?

Daan zei

Wat mooi, Elly! Ik ben benieuwd!