zondag, februari 21, 2010

een week vol leuks

Er ligt een weekje voor ons waar we zin in hebben ;-)
Groot gezin eigen is het eeuwige schuiven , vooral omdat ik veel in huis werk , we hebben een woonwerk-atelier zeg maar ;-) een veel werk stond naast het grote bed en om het grote bed in onze slaap kamer , en dat ging irriteren , ik wil juist onze slaapplek heilig houden er een fijne meditatie plek van maken voor als het buiten gewoon echt niet lekker is ( lees nat )
ook wilden de oudsten boven een PC om huiswerk op te doen online en een knutselruimte.
Dat kan , mijn stoffen-zoldertje staat nu veel te vol met zooi ( lees opdrachten van klanten en opslag van marktspul )
De komende week ga ik een wegzet-ruimte realiseren op die kamer , in de hoogte , onder het dak , daar gaan we dan de zakken voorraad en de bakken neerzetten , en een van de werktafels ruim maken voor de kinderen.
De bakken van de slaapkamer staan nu even op de overloop ( waar nu geen loop meer mogelijk is ;-) ) en vinden dan ook nog een plek op de wegzet-ruimte , veel wordt uitgezocht en kan naar een ander ( of de kringloop)
Alle kleding die ik eigenlijk niks vond maar wel mijn maat waren gaan ook de deur uit , ik draag ze toch niet.

Rens helpt op zolder ;-) , Merel in de slaapruimte
Nina en Noa spelen buiten met Heller , heerlijk.
Ik naai nu even tussendoor een luierbestelling weg en zit even lekker te bloggen ;0)
En vanavond kijken we samen een filmpje .
Ik heb er zin in , woensdag eerst een afspraak en dan naar het bos en verder is de week leeg , ofwel vol met het ruimen en veranderen , LEUK .

1 opmerking:

Anoniem zei

ja, je blijft schuiven, met die kinderen, he?

Inderdaad: rigoureus wegdoen, het spul dat je toch niet gebruikt of niet mooi vindt! dat ruimt lekker op!