vrijdag, februari 26, 2010

nieuwe dag , nieuwe kansen ;-)

Ben nog steeds erg moe , terwijl ik toch heerlijk geslapen heb.
Tis ook een ander moe dan wat met slapen weg gaat heb ik zomaar het idee.
Er zijn zoveel dingen die anders lopen dan fijn is , en daarnaast zijn er ook heel veel dingen die zo prachtig zijn , zo mooi .
Dat naast elkaar is soms erg verwarrend , terwijl het toch ook heel helder is ;-)
haha dit zal wel weer heel verwarrend op lezers overkomen ..........

Het zit heel simpel , met mij , mijn innerlijk gaat het goed , ik voel het stromen , energie borrelt, alles tintelt.
Ik heb er weer zin in .
Tegelijk slaag ik er maar niet in om in ons huisje de in en uit stroom in evenwicht te krijgen , vooral op financieel gebied is dat erg spannend vaak, en dat maakt moe.
Op een of andere manier weet ik al die tijd dat dit over gaat , dat maakt dat er vertrouwen blijft ;0), soms echter weet ik het gewoon even niet, helemaal niet
Maar er is weer een nieuwe dag , we zullen zien wat die brengt .

Geen opmerkingen: