dinsdag, september 21, 2010

herfst ;-)

21 september 2010

De herfst is werkelijk begonnen , volgens alle systemen is het nu herfst ;)
, het voelde al een week of wat als herfst , buiten en in mijn lijf , naast het blij wat voor mij bij 2010 lijkt te horen ;)) was er ook die herfst-blues in mijn lijf, ik voelde het overal , de melancholie was er gewoon , die tranen die zo dicht naast fijn en warm en geborgen liggen bij mij.
Geraakt worden door dat wat er is , tranen , veel tranen en geluk , onnoemelijk veel geluksgevoel. Naast elkaar.
De kleuren, de geuren, het licht ...........de herfst is er , ik heb ze zien komen .
De klank die de herfst voor mij heeft is omhullend, uitnodigend, ik hoor warme klanken in mij naar boven komen als ik de herfst klink.

De kleding die ik maak is zacht en wollig of van heerlijk flannel ( Heller zijn keuze )
Van vilt creeer ik wondertjes voor grabbeljurken en trakteer.
We bakken appeltaart , en lezen voor op de bank , zo gezellig ;-)
We hebben het knus , de kinderen en ik .

Geen opmerkingen: