maandag, september 06, 2010

Lekker druk

Het is heerlijk bedrijvig in VillaKula
Ton werkt een uurtje of 15 meer in de week en dat merk ik , er komt meer werk bij mij terecht ;0)
En de oogsttijd is sowieso wat drukker, veel minder PC tijd dus ;-), meer cliƫnten , meer naaiwerk en breiwerk , pruimen en bramen plukken en wecken of tot jam maken , met Heller naar het bos, dat vindt ie zo fijn ( en ik ook )
Genieten van wat er is, twee keel en oor pijn kinderen thuis, vrijwilligen in het buurthuis, heerlijk heen en weer fietsen naar school .
De dagen zijn gevuld met heerlijk en leuk en we leven toe naar de herfstwende ( equinox)
Eerst nog Openbare Werken op Ruigoord en de Open dagen van Het Soulcenter en dan vieren we dat de herfst weer komt.
Ik ruik de geuren af en toe al , de kleuren doen al mee en het licht is alweer zo anders dan het midden in de zomer was .
Het was een superzomer , vol pret , vol prachtige festivals en daarbij zulke mooie mensen , ik heb het goed, wij hebben het goed !

Zoveel mooie dingen op onze weg , ik zie echt prachtige dingen die vorm krijgen, geweldig om mee te maken .
Het leven is MOOI !!!

Geen opmerkingen: