dinsdag, september 14, 2010

slow down

Het is tijd om het wat rustiger aan te doen , ik merk dat ik te snel te veel en te-te-te-te wil de laatste weken. De scholen zijn weer begonnen en dat bekomt me slecht , het ritme is er uit , een valkuil waar ik elk jaar weer in plof , in de zomer hervind ik mezelf in een natuurlijk ritme wat me past , ik heb dan weinig pijn aan het bewegingsapparaat , slaap op tijden die goed bevallen en werk keihard .
Dat werken voelt dan goed , dat wil ik vasthouden steeds weer , maar in combi met heen en weer en uit het ritme gaat dat mis, om de beurt kindjes ziek , ik snotterig en hangerig en vanmorgen een knetterende hoofdpijn.
Fietsen door de regen maakte dat er niet beter op ;-)
Dus gaan we een tandje langzamer, met de herfst in het vooruitzicht , het naar binnenkeren , je huisje winterklaar maken etc is dat een fijn plan.

Ik ben de bank eindelijk van een nieuw jurkje aan het voorzien, heb alle lopende bestellingen onder controle .
Ben al twee weken kasten en bank en tafel aan het heen en weren op zoek naar een nieuwe opstelling ;-)
Stapels sloffen brengen met breinaaldjes voort en mutsen veel mutsen ;-) , de elfenjurkjes schieten op ;-) en de prachtige vesten en jasje voor mama's en meiden ook , komend weekend de open dagen van het SOULCENTER ;)de week daarna een markt en een dagje weg , lekker lekker .

In huis op zoek naar winterjassen , enkel Nina heeft een andere nodig en ik ga er dit jaar maar een maken, doe het al jaren zonder werkelijk een jas , maar dat is toch niet handig ;-) , kleding checken ( oei wat zijn ze gegroeid allemaal ) , lekker binnen dingen , taartje bakken jammetje maken en genieten , lekker langzaam aan.

1 opmerking:

Daan zei

hoi
heb je trouwens getikkerd, als je daar zin in hebt, natuurlijk... :-)