dinsdag, september 14, 2010

tikkertje

Ik kreeg een tikje van Daan
Hier komt ie ;)



4 dingen in mijn handtas

ehhh handtas ;) megagroot dus meer een boodschappentas : een breitje of haakje , pleisters , antihistamine , agenda, pen , blokpapier met kluerpotloden , appel( telkens een verse ) flesje water, schaar, mesje, lavendelolie, en van alles wat ik daar bij stop af en toe ( ehh veel mer dan 4 )

4 dingen in mijn burola
Geen bureau ;-) wel een tafel, met een seizoenen ring , een kandelaar en de PC en een poes


4 dingen in mijn slaapkamer
Mijn slaapkamer ;-), dat is meer een groot slaaphuis, een bed van 220 bij 270 , kasten met kleding en een berg ervoor die uitgezocht moet , een boekenkast waar ook de kratjes sokken en Heller zijn shirts in liggen ...

4 dingen die ik graag nog zou doen maar nog niet heb gedaan
Mijn eigen atelier in de stad hebben
Een periode door Lapland oid trekken met mijn oudste zoon
Met vakantie gaan naar Zuidportugal met mijn kinderen , laten zien waar ik zoooooooo blij van werd.
Zwemmen met dolfijnen.

4 dingen die ik op dit moment erg leuk vind :
De komst van de herfst
Het geven van klankheling
Lekker thuis met een breiwerkje
Kippensoep , net zelfgemaakt.



4 dingen die je nog niet van me weet:
ehhhhh kweenie, denk denk denk
Ik zou graag de wereld doordrenken met liefde en alles helen wat er heel kan zijn en dat dan 4 x ;-)

Geen opmerkingen: