woensdag, september 14, 2005

Herftsvakantie ???

En ja hoor , mijn jongste dochter lijkt echt op mij ;-))
Verlang ik vanaf 6 september alweer wanhopig naar vakantie , opperde onze Noa gisteren dat het toch wel weer tijd voor vakantie was ;-))
We wandelden door het park , lekker door de bladeren , zij mocht de buggy duwen , wat een feest , Heller kon niet in de doek nu mama geblesseerd is en een buggy duwen kon ik ook niet volgens haar ;-))

Vervolgens kwam het :

Noa: Mama hoe komen al die blaadjes hier , Mama: die vallen van de bomen , kijk maar , Noa kijkt omhoog en zegt : waarom ??????
Mama: omdat het weer bijna herfst is , Noa hoort en interpreteert : yeaaaahhhhhhh het is weer vakantie ;))), herfstvakantie , hoeraaaaaaaaaaaaaaa . Doe ik wel Heller z'n luier ;-)))


Zooooooo lief , dat kind , de vreugde spetterde er van af , ze had er duidelijk zin in, lekker voor Heller zorgen , dat doet ze zoooo graag ;-)) onhandig en op zijn Noa's maar heel liefdevol . En ik dacht alleen maar , was het maar zo , was het maar vast weer vakantie ;-)

Geen opmerkingen: