vrijdag, september 09, 2005

mooie gedichten die me raken

September , mijn maand vol mijmeringen , mijn Xarahmaand , 2 september , onze trouwdag , met allebei mijn tweelingmeiden , 7 oktober gaat Xarah dood. Deze maand is een maand van naar binnen gaan , in mijzelf keren ..........




Onzichtbaar

Vanuit het oog van de wereld
ben jij niet meer zichtbaar
ben jij niet aanwezig
niemand die jou nog kent
Met het oog van mijn hart
blijf ik je kennen
en van je houden
omdat jij in mij bent

--------------------------
Engeltje

Boven de wolken vlieg jij
met vleugeltjes van zijde
Weg van verdriet en pijn
verdwenen is jouw lijden
Kom je nog zo nu en dan
hier bij ons beneden
Je zult dan zeker zien
dat wij jou nooit vergeten!!!!


-------------------------------

Ik droomde vannacht
over een heel gewoon leven
Ik droomde vannacht
over een gelukkig gezin
Ik droomde vannacht
dat kinderen nooit sterven
Ik droomde dat wij
altijd samen zouden zijn
Ik droomde vannacht
dat jij lekker speelde
Ik droomde vannacht
over jouw schaterlach
Ik droomde vannacht
over jouw vreugde
Ik droomde vannacht
over jouw genot van 1 dag
Ik droomde en droomde
en toen wist ik het weer
Dit gevoel van geluk
dat krijg ik nooit meer!

1 opmerking:

De Tegelaars zei

Mooie gedichten Elly, en er komt een moeilijke maand aan voor jullie. Een maand vol herinneringen. Sterkte Elly, in alles!!!
Liefs,
Elly 2