zondag, september 25, 2005

onaangenaam geraakt

Vandaag werd ik onaangenaam geraakt , het zit me onnoemelijk dwars , dus pen ik het hier maar neer .
Ik deelde eerder deze week een gedachte/mening met anderen , vroeg de mening van anderen en kreeg die ook , niet altijd de mijne , maar dat is het leuke van meningen vragen, dan hoor je ook eens andere kanten.
Vandaag werd ik geraakt door het feit dat iemand ongevraagd mijn vraag ook bij een derde had gedeponeerd die behoorlijk onaangenaam , oftewel onbeschaafd van leer trok.

Wat mij nu raakte in dit stuk was het "geniepige" , het niet rechtstreekse en de machteloosheid waarmee je dan achterblijft.

jakkes wat een rot gevoel ;-((
Ik laat het hier maar bij en ga me met zonniger gedachten bezig houden , het is tenslotte mooi wer ;-0))

2 opmerkingen:

Irene zei

Jij ook al.
Ik las in een ander log ook al iets dergelijks.
Waar is iedereen mee bezig vraag je je af?

Elly zei

het staat vast in de sterren ;-)) , gelukkig zijn er ook mensen zoals jij en daar zijn er echt veel meer van , die maken mijn dag altijd weer goed, met lieve kaartjes e.d. ;-))