woensdag, september 21, 2005

Weer heerlijk weer ;-))

En het is weer prachtig , heerlijk weer ;-)) Daar word ik echt blij van , het is HERFST , heerlijke herfst , de blaadjes vallen van de bomen, de natuur tooit zich in prachtige kleuren , we keren ons weer opnieuw naar binnen , we maken ons op voor de winter en ik geniet.Ik ben dol op de herfst , heb er toch echter jaren niet meer zo een goed gevoel bij gehad . Ons Xarah overleed immers midden in de herfst , maar midden in diezelfde herfst vieren we ook een hoop , 3 van mijn kinderen en ikzelf vieren dan verjaardagen .
Dit jaar is de herfst weer "mijn ding" , het verdriet om Xaar is er gewoon , altijd , maar dringt niet meer zo naar boven.
Het mag er gewoon zijn.
Ik geniet van de kleuren , het weer , het bos , ik geniet van Heller die dat allemaal ook prachtig vindt.
Rens komt met prachtige gedachten , Merel heeft het zingen ontdekt , ik heb er zin in , op naar de koffie ;-))

Geen opmerkingen: