woensdag, september 14, 2005

pijn ;-(((((

Grrrrrr , ik baal !!!!
De komende weken staan vol gepland met allerhande activiteiten waar ik toch echt beide mijn armen bij nodig heb.
En 1 van die armen die doet het dus niet !!!.
Vanuit mijn nek en schouder doet het vreselijk veel pijn als ik die arm wat probeer op te lichten ;-((((. Al een paar dagen hoop ik dat het snel overgaat , maar ipv overgaan lijkt het wel erger te worden .
Ik kan een hoop met 1 arm hoor , dat valt best mee , maar ook heeeeeeeeeeeeel veel niet , wel eens als vrouw zijnde geprobeerd je lingerie vast te maken met 1 arm ???
Voor wie het lukte , leg eens uit .............
En nu is mijn hubbie dus alweer de deur uit , krijg ik hier staks tv mensen over de vloer en heb ik er dus weer niet aan gedacht me te kleden voor ie vertrok ;-) , wie gaat ik dat nu straks eens vragen ;-))

Morgen wordt er een fotootje van het schoudertje gemaakt , meteen maar van de handen en de knieen ook en dan maar wachten , wie weet is het iets simpels en kan het met iets simpels ook weer verholpen worden .............

Geen opmerkingen: