maandag, september 05, 2005

vakantie terugblikje

En dat was het dan , 6 weken heerlijk vakantie bijna gedaan , snik snik ......
Deze laatste week waren wij naar de wadden , een kadootje !!!!, heerlijk , geweldig weer en een toffe caravan ( zooooo groot ) , maar 4 daagjes ( en voor 4 dagen had ik genoeg katoen dus hoefden we niet te wassen ;-)) , maar het was Ok , zelfs het teruggaan naar Hoorn voor de begrafenis van een lieve vriendin was Ok .

Ik vond deze vakantie zwaar , dat gebeurt me niet vaak , maar ik ben dan ook haast nooit zo lang alleen met alle kids thuis en Ton de hele week aan het werk en een zieke hulp , dat was best afzien , zeker ook door onverminderde geldstress .
Toch was het een heerlijke vakantie , we hebben het gewoon lekker gehad , ondanks dat we het ook druk hadden , we hebben veel geruimd , kamers geschilderd, veel in het park gewandeld , naar het klimduin geweest , het prachtige nieuwe huis van mijn "pleeg' mama bekeken.
We hebben ook heerlijke avonden met vrienden in de tuin gezeten , ik heb afscheid van Gre genomen. Een lieve vriendin die veel te vroeg door de poorten van de dood moest gaan, zoals het zelf aangaf .
Haar afscheidsceremonie was een mooie , bijzondere , warme , echt heel speciale , alleen al door het feit dat er geen kist was , maar ze in een lijkwade gewikkeld was , mooi.........

Gisteren waren we 6 jaar getrouwd , ik geloof dat wij de enigen waren die daar bij stil stonden ;-((

Vandaag hadden we nog een rommelmarkt , leuk op zo een markt staan , een hele dag lol hebben en nog wat verdienen ook .
Morgen nog een dagje weg , naar Ommen met de kids en dan maandag weer in het ( onnatuurlijke) ritme van schoolgaan e.d , bleeeeeeeeeeeek , ik heb er helemaal geen zin in . Nu slaapt Heller iedere dag lekker door tot 11 uur ongeveer , dat kan dan niet meer , moeten er weer plotseling dingen op allemaal vantevoren bedachte tijden , neuuhhh , niet echt mijn ding , alleen dat zou al een goede reden voor TO zijn ;0))

Maandag is het Nina haar eerste dag in de eerste , ze wordt dan heerlijk speciaal binnengehaald met haar klasgenoten , een hele ceremonie is er altijd voor de eerste klas .
Zopas ben ik nog met diezelfde Nina naar de avondtandarts geweest, 3 dorpen verderop ;-(( , gelukkig hoefde haar zere kies er niet uit , een vullinkje was "slecht" de score ;-)) , de arme meid had de hele dag zo een kiespijn. Vanavond was het echt niet meer te harden en heb ik de tandarts maar gebeld. We konden meteen komen en nu ligt mijn meidje dus met een kersverse vulling en een verdoofde mond lekker te slapen ;-))

--------dat was in vogelvlucht onze zomer ;-)) , de details volgen nog ---------------------



Gr Elly WAHM van Rens Merel Nina Xarah* Noa en Heller
www.remenixano.com
http://villakula.blogspot.com/

Geen opmerkingen: