dinsdag, september 20, 2005

poeh heeeeeeeee

Poeh he, dacht ik zopas , wat zitten mijn dagen akelig vol ;-((
Ik heb een agenda die uitpuilt , allerhande afspraken met allerhande mensen , artsen , docenten , examinatoren , programmamakers, redactieleden , familie en ook nog allerhande klussen , bestellingen , sinterwerkzaamheden en meer vullen mijn agenda voor de komende weken.
Mijn arm is gelukkig weer wat beter en zelf voel ik me ook nog eens top ;-)) hoera voor de herfst , helemaal mijn dingetje ;-).
Maar hoe doen andere mensen dat toch , ik word af en toe echt knetter van hier heen moeten en dan weer daarheen .......
Heb het gevoel dat ik de hele dag haast heb en zit nergens op mijn gemak , effe snel dit tikken en ja hoor , we moeten er al weer vandoor ;-))
Poeh heeeee

2 opmerkingen:

Irene zei

Er zijn soms van die dagen dat je je zelf voorbij loopt.
Ik neem mijn petje af voor alle echte GGM-ers, en dus ook voor jou.
Je hebt heel wat te regelen op een dag en dat gaat maar door, 365 dagen een jaar.

Annelies zei

Ik ken het gevoel, Elly. Ik ken het gevoel.............. :-(