maandag, april 21, 2008

;) Blij :)

Vandaag ben ik blij, blij omdat de zon schijnt, blij omdat er zoveel mooie dingen gebeuren in en om mij heen en om al die lieve mensen die ik ken , die zon ontzettend goed voor mij zijn , die me ontroeren en raken ;-)
Mensen die de zon voor mij zijn , ook op dagen dat ie niet schijnt.

Afgelopen zaterdag op de ledendag van de vereniging groot gezin heb ik een boel van die mensen de hand kunnen schudden , met een paar ook heerlijk gelachen. Helaas was het maar een paar uur pret ;) en heb ik veel te weinig mensen gesproken naar mijn zin ,maar ik heb wel heerlijk gebetst met enkelen, volgend jaar maar een GGM weekend ;-))

Vanmorgen werd ik blij op het schoolplein, van mensen die heerlijke dingen vertelden , zo mooi ;-)
De zon zit in mijn hoofd , ik zit heerlijk in de tuin , het huis is erg aan een opruimbeurt toe ;0) , maar ik speel met Heller, samen genieten we , van het weer , van elkaar ...........

en de hond is weer eens weggelopen ;-(

Geen opmerkingen: