vrijdag, april 25, 2008

Wat een heerlijke dag

Wat is vandaag een heerlijke dag , de zon scheen vol op en de rommelmarkt met cafe was dan ook erg geslaagd naar mijn idee.
Vanmorgen in de keuken reuzelol gehad met Heller , die alles altijd wil proeven. We maakten voor school twee broden en tiramisu en omdat de oven nu toch aanging voor thuis ook meteen 4 broden.
Dat blijft een leuke klus , samen met klein mannetje bakken .
DH was thuis vandaag , ook fijn , konden we lekker even bijkletsen over een en ander en hij helpt me altijd even dingen te relativeren , hij heeft het weblog even gesloten vanwege ongewenst bezoek.
Ik merk wel dat dat best handig zo af en toe DH thuis en de kids wel op school , dan hebben we heerlijk even wat tijd voor elkaar.
En terwijl het vorige weekend nog niet geblogged is , staat er alweer een nieuw weekend voor de deur vol actie .
Verleden weekend was een superweekend en dat wordt komend weekend vast ook .
Ik ga komend weekend mooie dingen doen met bijzonder lieve vrouwen ( denk ik , ik ken ze nl niet allemaal ;)) , ik heb er zin in.
Dh moet nog eea klussen aan de auto en dan doet die het ook weer gewoon , kan ik eindelijk bij zus lief op verjaarsvisite ( ik kom er aan hoor zusje ;0))schikt het je ergens volgende week ??

En dan dus de vakantie , eindelijk begonnen , ik GENIET . Ben altijd zo blij als de kids thuis zijn.
Dan kunnen mijn dagen gewoon niet stuk., Ik vind het heerlijk naar ze te kijken alleen al , ze bezig te zien met hun spel , hun instrumenten .
Gisterenavond had mijn oudste meisje een soort van presentatie op de muziekavond, DH was heen geweest en hij werd gewoon blij vand e manier waarop ze dan speelt .
dat heb ik nou ok in de vakantie ;-) en als het van dit mooie weer blijft , wordt het ook nog eens een heerlijk buitenweek . Super dus , ik heb er zin in , mooie dingen op mijn pad.

Geen opmerkingen: