vrijdag, april 18, 2008

Heller en killerpilze

Oo wat zal dat worden , mijn kleine grote jongetje heeft een grote grote broer en die houdt van metal en alternatief
Hij draait graag muziek van Killerpilze , Greenday ,Nirvana, Eluveiti , Pantokrator en meer .
Mijn grote grote mannetje zingt alles mee , ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn , mijn kleine mannetje ook , hij moet nog met de kleuterschool beginnen , zingt echter nu al liever liedjes die grote broer ook zingt , ik zie het voor me strakjes in de kring ......vraagt Juffie , wie weet er nog een liedje en zet Heller het op een grunten , of in elk geval op een Heller variant daarvan ;-)

Toch maar wat vaker over kabouters enzo zingen';-))

2 opmerkingen:

De Tegelaars zei

En ik maar denken dat het van die mega heftige muziek is. Vond het al een beetje zielig dat hij daar naar moest luisteren ;-)Maar ik heb een aantal liedjes gehoord, had namelijk nog nooit van die groepen dito muziek gehoord)) Enne het valt reuze mee, tsja het is geen kabouterplop............ach wat maakt het uit))

Elly2

Elly zei

Haha ,nee zielig is het niet , ik hoor het zelf ook graag ;).
Tis effe wat anders dan top 40 geluid etc , ben eigenlijk wel trots op mijn oudste dat ie daarin lekker afwijkt ( deed ik ook altijd met haar , versiersels en muzieksmaak ;) )
Maar het is niet echt peutermuziek hihi ;-)