zondag, april 13, 2008

volle dagen , volle weken en de plaatjes




Noa en Heller kneden deeg




Noa haar nieuwe jas ;)


Heller voetbalt

Zooooooo wat een dagen , ze zitten helemaal vol de laatste tijd , krijg het niet eens voor elkaar een mooi voetbal verslag te schrijven .

Gisteren een heel koude dag op de markt , brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik lag dan ook vroeg in bed , dat wel, maar was er niet vroeg uit van morgen en heb wel een hoop te doen.
Zowel vandaag als gisteren en niet te vergeten de vrijdag en donderdag ervoor onregelmatig gegeten en dat resulteerde in een totaal ontregelde suikerspiegel ;-((

Dat maakt dan weer dat ik me totaal niet fit voel GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR , maar goed , achter de borduurmachine zit ik heel stil ;-) en zo kwam het er toch nog van eea van mijn lijstje te schrappen .Het spreekwoordelijke lijstje dan , want werkelijke lijstjes maak ik nooit ;-).

Geen opmerkingen: