dinsdag, februari 10, 2009

100209 dinsdag



Gisteren had ik een mooie avond , de voorbode van vandaag een mooie dag , denk ik zo.
Ik heb in mijn uppiedepuppie een prachtige vollemaansviering gehad , heel diep , heel integer. Mooi.
Vanmorgen werd ik dan ook heerlijk fris wakker , botste tegen wat ergernissen op en heb die maar uit de weg geruimd, toen snel op de fiets om speel-meisje te halen.
Het was jakkie derrie weer , koud en nat en niks aan , ik heb dan ook heel veel tussendoornaaiwerkjes af ;-).
Steeds als ik weer heen of weer was van school ( zie het blog van gisteren ) , lukte het 1 of 2 dingetjes te naaien ;-), oa van alles voor diverse swaps waar ik aan deelneem , een lief ietsje voor een mooi jongetje van een weekje oud , een lief ietsje voor een meisje van ruim een weekje oud en nog en ietsje voor een lief klein meisje van nog net geen week oud ;-)
Alles is zo goed als klaar , knoopjes etc komen vanavond .

Kortom een mooie dag, heb ook nog mooi zitten klessebessen met een lief iemand, dat was ook wel even fijn.
Het bracht mooie gedachten, ideeën en meer. Dankjewel daarvoor ;-).

2 opmerkingen:

Daan zei

Klinkt heerlijk Elly!

Miriam zei

Heerlijk hè, dat je na zo'n avond de dag lekker de baas bent. Geniet ervan!

Groetjes en een fijne dag verder,
Miriam