dinsdag, februari 24, 2009

hoe je vrouwendag kan vieren ;-)

Tao van het hemelse paleis - stemdag voor vrouwen - 8 maart

De Tao van het hemelse paleis
Een dag voor vrouwen - 8 maart

In de Tao noemt men de baarmoeder het hemelse paradijs. De baarmoeder is de belangrijkster kracht van de vrouw. Het potentieel ervan gaat veel verder dan het krijgen van kinderen. Om je krachten te kunnen ontwikkelen is het noodzakelijk je baarmoeder goed te leren kennen en op alle niveaus te reinigen en genezen.

Wat gaan we doen?
Het hemelse paleis van de baarmoeder tot leven wekken en reinigen.
Onthullen van het geheim van de spirituele essentie van de borsten
Contact maken met moeder Aarde
Spiritueel zwanger worden van jezelf
De tijger in je vrouwelijke essentie ontdekken.

Al deze heerlijke oefeningen worden gedaan met Stem- en ademwerk, visualisatie en beweging.

data: 8 maart
tijd: 9:30 - 17:00
kosten: 95 euro
plaats: Scharwoude
inschrijven: www.stemsynthese.nl

4 opmerkingen:

Annelies zei

Ik kan me er zomaar geen voorstelling bij maken. Vrees dat het niet geschikt is voor mij ;-)

Elly zei

Ik denk dat je het wel prettig zou vinden , zomaar , ;-)

Daan zei

Klinkt prachtig!

Unknown zei

quote: Het hemelse paleis van de baarmoeder tot leven wekken en reinigen.

Britt: Ik weet ook niet helemaal wat ik mij hierbij voorstellen moet. En of ik dat wel prettig zou vinden, betwijfel ik.

Maar vertel je nog wel hoe JIJ dat ervoer?

Groet. Britt