zondag, februari 08, 2009

nog meer zon





Het is vandaag een mooie dag , vanmorgen toen ik al een poosje beneden was en de gordijnen open schoof zag ik een pracht van een sneeuwbui naar beneden vallen ;-)
Heerlijk dacht ik , dadelijk spelen in de sneeuw, na het ontbijt echter was de sneeuw alweer verdwenen , maar scheen de zon wel heerlijk.

Lekker even buiten geweest , daarna de naaispullen weer tevoorschijn gehaald, gezocht en gezocht naar een bepaald patroon wat verdwenen lijkt en toen maar andere dingen dan in de planning lagen gaan naaien.
Het gaat lekker, de zon schijnt nog steeds, mmmmmmm, dat is toch wel genieten.
De meisjes kijken Radeloos en ik tik even wat weg, dan knippen we weer lustig verder.
4 mei tais op verzoek dit keer en ik heb er al 3 gemaakt de afgelopen week , het wordt haast produktie naaien ;) .
Ik heb nu een gave rood met witte stippen geknipt ;-), wat kabouters erop en helemaal te hipperdepip ;-).
Ben nu op zoek naar lammetjes , ik heb zulke leuke grasstof en ik wil er wat lammetjes op appliceren ;-) tips zijn welkom .........

3 opmerkingen:

Daan zei

Ik ben benieuwd naar je MT's! Dat is nou net de drager die ik nog niet heb uitgeprobeerd.

Zonnetjes voor jou en je mooierds!

Elly zei

ik zal ze op de foto zetten en hier showen in de loop van de week ;-)

Annelies zei

Dat is fijn, want ik heb geen idee wat het is ;-)