woensdag, februari 04, 2009

en dan sneeuwt het

Wat een verrassing vanmorgen, SNEEUW , helemaal goed , vast een cadeautje van Rina ;)
En het is woensdag , ik was de dagen een beetje kwijt , na alles wat er gebeurde de laatste dagen, dan gaat dat wel eens zo.
Imbolc was het , 2 mooie kindjes werden geboren bij vrienden, een lief klein meisje en een mooie klein ventje, er was een herdenkingsdienst voor Rina, prachtig warm sfeervol en zooooooooo verdrietig, er was de uitvaart van Rina, prachtig, warm, in aanwezigheid van zulke mooie mensen en zooo verdrietig ook . En toen was het weer woensdag , een gewone dag denk ik , maar wel een dag waarop mijn gedachten nog steeds bij Rina zijn, bij haar man en kinderen vooral, en bij die mooie nieuwe wereldburgertjes, die nog een presentje behoeven .
Daar ga ik vandaag eens mee aan de slag.
En wandelen door de sneeuw , dat gaan we dadelijk ook doen ;-)
Even de zinnen verzetten, uitwaaien ( hoewel er nauwelijks wind staat)
De koorts is na 6 weken eindelijk weg, mijn stem bijna weer terug, ik ben nog wat hees, maar wel weer verstaanbaar.
Ik voel me weer krachtiger, fijn.

1 opmerking:

Guusje zei

Hoera geen koorts meer!