vrijdag, februari 27, 2009

;-) ben blij

Ik ben blij , ik heb een drukke week achter de rug die veel opleverde energetisch .
En zopas heb ik ook nog bergen spullen , in prima conditie , maar niet meer nodig hier op MP gezet.
En voor twee klanten jurken genaaid .........
Nu nog broeken voor Heller , die groeit opeens zo hard , gelukkig heb ik stof liggen en kan ik zo aan de slag.
Het is lekker me even uit te kunnen leven in naaiwerk . Deze week werden er dingen op mijn bord gelegd die veel energie vragen, ze gaan het ook weer opleveren, maar nu is er even vooral vraag.

Ik ben blij voor Nina, sinds gisteren heeft ze haar eigen naaimachine , met dank aan buurman die hem kwam brengen, ze naait veel en graag dus dat is een supercadeau

Iets minder blij ben ik met een kapotte auto ( koppeling stuk ) en een leger dan lege bankrekening, maar dat gaat weer goed komen daar ga ik van uit.

Geen opmerkingen: