donderdag, februari 05, 2009

5 februari 2009



Jaaaaaaaaaaaaaaaaa echt waar , het is de 5e , de verjaardag van twee mooie vrouwen in mijn leven, dag 1 in het leven van een mooie meisje wat gisteren geboren werd en verder een natte druilerige kledderdag.
Maar ook een dag waarop ik weer lekker helend stemwerk deed.
Helend vooral ook voor mijn eigen stem die al weken schor en hees is , niet echt een topper als je graag en veel zingt .
Er komt nu zo een zielig geluid uit ;( het is echter na vanmorgen weer veel krachtiger , een mooie ronde aum lukt weer ;-)
Een flinke huilbui gaf ruimte, dat was even nodig, niet "even" eigenlijk, maar gewoon nodig.


Om 13.00 klein mannetje opgehaald uit school , dat was toch gewoon wel erg lang voor hem een hele schooldag en morgen doen we gewoon weer een verkorte ;-)
Hij heeft heerlijk tegen me aan liggen slapen net terwijl ik van Meryl Streep haar acteerkunsten genoot.
En dan is de dag weer voorbij , ik ben moe en ga naar bed ;-)

1 opmerking:

Daan zei

Weltrusten, lieve Elly!