maandag, februari 09, 2009

Heen en weer

Vandaag was het zo een dag van heen en weer , heen naar school en weer terug en vlak erna nog eens met klein mannetje en weer om hem op te halen en weer om Noa op te halen en weer om Mick op te halen en nu wil ik even niet meer , de fysio verzet , want dat pastte er niet tussen.
Tussendoor eea geknipt en wei weet vanavond in elkaar naaien , dat zou fijn zijn en dan naar bed en morgen weer zo een heen en weer dag ;((
Niet fijn vind ik, tussen elke fietstocht zit eigenlijk net tekort tijd om mijn jas uit te doen en mijn schoenen uit te trekken , heel raar ;((
Ik weet dat dat niet eeuwig zo zal zijn, maar leuk is anders, je wordt er zo hijgerig van.
Vanavond een lekker vollemaans meditatie dat haalt de hectiek er even uit ;-)
en dan morgen weer even heen en weer en heen en weer ;-) , gelukkig is woensdag dan weer een normale dag.

Geen opmerkingen: