vrijdag, januari 30, 2009

Dag lieve Rina

Het is nog maar een weekje terug, dat ik met heel mijn hart je kracht toewenste, dat ik bad dat je nog jaren voor je mocht hebben liggen.
Maar het ging niet zoals ik wenste , zoals velen met mij graag hadden gezien.
Je bent vandaag naar het licht gegaan, hier, in deze wereld, is jouw werk gedaan.
Mijn hart is vol van verdriet om de jouwen, in mijn gedachten sla ik mijn armen om jouw mooie kinderen heen, geef ik je klein meisje een extra knuffel.
Ik zal je zo missen mooi lief mens, je was iemand die ik erg graag zag.
Noa lief hier kan het maar slecht vatten, moeders van vriendinnetjes horen niet dood te gaan natuurlijk.
Maar soms gaan dingen gewoon zoals ze gaan en moeten wij daar mee verder, iets wat mijn meisje nog zooo moeilijk vind.

Het ga je goed daar aan de andere kant meis, dankjewel voor wie je was ........................

7 opmerkingen:

Miriam zei

Wat ontzettend verdrietig! Sterkte voor alle betrokkenen.



Miriam

Zeeuwse Mama zei

...kippenvel....

Liefs, Sandra

Irene zei

Knuffel voor jou.

astrid zei

Wat verschrikkelijk verdrietig! sterkte, voor Noa en jou en voor alle mensen die haar liefhebben.

Juffrouw Tuttebel zei

Oh wat erg!
Als je dit leest voel je de rillingen over je rug lopen, zoveel verdriet.
Heel veel sterkte ook voor Noa.

Groetjes Arjanne

De Tegelaars zei

Afschuwelijk Elly! Wat een verdriet!!
Sterkte,

Elly2

Daan zei

Wat ontzettend, Elly! Huilend Hart!
Ik realiseer me nu pas dat het Rina van het kaartje was.

Kracht voor wie ze achter moest laten.