donderdag, november 10, 2011

10 november , volle maan en de herfst in mijn lijf

Het is herfst in mijn lijf, veel meer dan 4 uur per dag actie zit er niet in, ik slaap veel, lig veel en het gaat langzaam wat beter. Het is ook volle maan vandaag, de maan van de wilde vrouw , ik voel me niet zo wild nog ;0) , maar wat niet is kan nog komen he . Soms ben ik die ontstekingen wel een beetje zat en deze week is zo een week , wil ik graag vooruit , doen en wordt dat nogal tegen gehouden ;(
Ben veel buiten , toch wel , tis gewoon fijn om in het park te zijn , ook al zit ik dan maar wat te zitten , de hond kan lekker rennen en ik spreek nog eens een IRL mens ook zo ;0)
Dat is ook gezellig. Heller vind het ook heerlijk om lekker te ravotten, bladeren op een hoop , dat vindt ie helemaal het einde , daar dan in springen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk .
Vanavond vieren we volle maan , lekker samen met wat vrouwen , fijn ik heb er zin in .
ga fijn wat voorlezen ook, verhalen delen, mmm, dat doe ik graag.
Terwijl ik dit tik zingen Heller en ik een liedje,
Als de zon is heengegaan
en de nacht gekomen
schijnt van ver de stille maan,
donker staan de bomen.
Alle dieren in de schuur
slapen op dit late uur.
Stookt het vuur en zingt:
'als de zon is heengegaan
en de nacht gekomen'.

Past wel mooi bij vandaag , bij hoe ik me voel , bij de kou , die me vandaag voor het eerst op viel , bij de maan die ik gisteren al zo mooi rond zag zijn, vanavond aan de slag met mijn innerlijk wolf , nu eerst lekker voorlezen ;-) aan mijn grote kleine zoon en dan een dekentje vilten voor zijn popje

Geen opmerkingen: