donderdag, november 03, 2011

3 november 2011 wat mijmers

Een beetje in treur vanmorgen , gisteren was er even hoop dat iemand de sleutel van mijn fiets had gevonden , maar helaas , dat was niet de mijne , een ander mens happy , ik nog steeds fietsloos ;((
We balen, als gezin. 1 fiets minder in ons toch al niet zo fietsrijke gezin is slecht voor de mobiliteit , dan moet er meer gelopen worden en dat kost tijd en dat is er niet altijd.
Maar goed het is nou 1 keer zo .
Het zal wel weer een doel dienen waar ik even niet bij kan ;0)

Zo dadelijk de gefotografeerde boeken maar eens op het internet zetten, heb er veel die perfect zijn, mooi en interessant , maar die door mogen naar een andere eigenaar.

We schieten heerlijk op met het vest , inspirerend is het zeker , er ontstaat ondertussen meer moois . zo samen werken deed ik nog niet eerder en het is echt super.
Ook leuk om eens met een groep vrouwen te doen .
De herfst doet me goed .

Toch ben ik er de hele week niet echt bij, fladdert er een engel door mijn gedachten , Guusje heet ze en haar verhaal lees je hier

Een verhaal wat ik gingen lezen, wat me raakt, me bezig houdt, ik ga steeds terug naar dat blog, lees steeds weer. Ik heb ook een dochter van 10 , 26 mei is zij geboren en ik verloor ook een dochter, 12 jaar terug alweer. Het komt binnen, Guusje, je hebt heel wat harten aangeraakt meisje , wellicht zonder dat je het wist .
Vanavond zijn mijn klanken voor jou Guusje, in mijn gedachten ben ik steeds bij jouw ouders , zussen broers .............

Geen opmerkingen: