zaterdag, november 26, 2011

Heller is 7 en we nemen een weekend vrij

Gisteren was mijn jongste prins jarig ,7 werd ie , helemaal 7 . In de vroege ochtend werden we gewekt door de oudste die weg moest en voor ie ging zijn broertje nog even wilde feliciteren, slaapdronken waren Heller zijn eerste woorden van de dag , ik ben zo blij blij blij , ik ben jarig ;-)

Zijn cadeautjes worden super-enthousiast ontvangen , dol is ie op lego , helemaal gelukkig met zijn nieuwe eigen van hem alleen schapenvacht . super super bij met zijn engelen CDtjes .
Op school trakteerde hij op schattenzakjes, kleine wollen gebreide tasjes, waar je schatten in kan doen .


25 stuks breide ik er voor zijn klas, in de middag ging ie naar circusles ( in school ) normaal gaat ie meteen uit de klas daarheen, nu was ik er even , omdat ie jarig was .
Hij had een topdag , om half 4 even bezoek van opa en oma uit Enkhuizen , verder hadden alle mogelijke visite mensen vast andere bezigheden , want naast alle mensen die netjes afbelden kwamen er verder ook geen mensen, ( de pech als je wat later in onze verjaardagen invasie jarig bent , bij de eerste verjaardag nog een volle huiskamer , zo vol dat het vaak minder fijn is en bij de laatste ( Ton in dit geval ) gewoon vaak niemand...
Heller merkte het op , en speelde verder , geen probleem van zijn kant, heerlijk rustig en zo voelde ik het ook wel. Het is zo druk met veel sint maarten , sint nicolaas , die jarig , die jarig , en nog een verjaardag .
Zijn feestje met vriendjes hebben we in januari gepland , na de feestdrukte van deze maanden , hebben we nog wat leuks om naar uit de kijken in de rustige maanden ;-)
En dit weekend houden we vrij , blijven we binnen , doen we niets . Het is tijd om lekker samen te zijn te crea-en , gewoon wij , de grote mannen werken zaterdag( vandaag) en morgen blijven we allemaal fijn thuis denk ik , we zullen zien , niks moet ;-)

Geen opmerkingen: