woensdag, maart 08, 2006

8 maart vrouwendag

Vrouwendag , jaren lang was dat mijn dag , de dag dat ik lekker met andere vrouwen , vrouwendag vierde, maar dat is alweer een eindje terug .......ik mis het , mis vrouwen om me heen , baal ervan dat veel vrouwen vooral werken . Vrouwen zouden meer samen moeten zijn , meer moeten delen . Vrouwen zouden het naar ik denk zo leuk kunnen hebben samen , maar vrouwen moet van zichzelf nu vooral veel , werken , zorgen ,werken en nog weer zorgen , waar is het gewone simpele genieten gebleven ;))
Ik ben blij met een groep vrouwen in mijn leven die zich bewust zijn , bewust van het troosteloze van materie , die het belang van vrouwen met vrouwen voelen .
Wie weet vier ik nog wel veel vrouwendagen met hen .

1 opmerking:

Annelies zei

Ik kreeg een digitaal bloemetje ter ere van vrouwendag. En ik wist niet eens dat het bestond! ;-))