vrijdag, maart 10, 2006

Jaaaaa , het gaat weer goed met Heller

Mijn heerlijk jochie is weer ebter , twee weken hield ons uit onze slaap , was ie zooooo verdrietig 'snachts en kroop ie bijna in mij. wat het nou was , werd niet echt duidelijk , kiezen ............hoektanden .....allemaal onderweg , keelpijn misschien , oorpijn , zo goed kan mijn kleintje nog niet praten dus het blijft gissen. Maar het is weg , hij slaapt weer lekker , gewoon uren achtereen , zoals ie altijd deed . Heerlijk, voor Heller en voor mama ;-)
Groot knuffie licht al een uur als een prins op de erwt naast me op een woonkussn , tis niet echt ons bed ;-)) maar hij ligt er zooooooo schattig .
En lekker warm onder een dekentje , gezellig ;)) en ik zit er lekker bij , genieten is dit ;-)

Elly

1 opmerking:

Chocoladevla zei

ja maar, ja maar, WAAR blijft de foto nou? Je beschrijft het beeldend maar nou wil ik het zien ook ;-)

lg Vla