vrijdag, maart 24, 2006

Machteloos

Machteloos , verdrietig en boos voel ik mij onder het niet aflatende gepest en getreiter van mijn oudste ventje.
Een paar jaar is dat nu al zo en wat eerst openlijk gepest was is nu geniepig getreiter geworden . Net zo lang tot mijn oudste razend wordt.
En razend wordt ie uiteindelijk wel
Het duurt heel lang , hij heeft geleerd zich te beheersen , maar daar komt een eind aan .........

En ik voel me verdrietig , zie machteloos toe hoe mijn lief open kind vol zelfvertrouwen , verandert in een verdrietige onzekere vent.
Ik voel me een onbenul van een moeder , ik weet niet wat ik er mee moet ;-(((
In mijn gevoel word ik heen en weer geslingerd tussen de drang hem van school te halen en het weten dat ie school zo zou missen. School vindt mijn leeergierige kanjer nl leuk , les krijgen en onderwezen worden geweldig ...........
Pfffft wat een naar gevoel .
Ik hoop dat het weekend een zonniger licht op de zaak werpt.

4 opmerkingen:

Annelies zei

Je zou ze het liefst met de koppen tegen elkaar slaan, die treiteraars!! Als ze toch eens wísten wat ze aanrichtten in een kinderleven :-((

Marielle zei

Pesten is zo vreselijk, maar de meeste scholen hebben een goed programma om met klassen te draaien waarin gepest word. Mischien eens met school gaan praten?
Dikke knuffel vanuit hier en niet aan jezelf twijfelen, je bent een kanjer

Chocoladevla zei

Ik zou toch weer de juf inschakelen, met de andere ouders gaan praten maar ik merk om me heen dat het vaak weinig helpt. Helaas nog niet mijn vooroordeel op onwaar kunnen betrappen dat ouders van notoire pestkoppen het vaak niet zo erg vinden wat hun zoon/dochter doet. :-(.

lg Vla

Elly zei

Dat klopt ;-(( ik heb zelfs het idee dat de ouder van de grootste pestkop van rens hem daarin wat aanmoedigt , maar dat gaat wel erg ver he , dat denken