vrijdag, maart 10, 2006

breimachine

Wat kan een mensje blij zijn .
Afgelopen december 2005 had iemand die me een warm hart toe droeg een breimachine doe toekomen , een Singer grofbreier.
Tot op heden had ik mezelf nog geen tijd gegund er mee aan de slag te gaan , maar van het weekend leek het me wel wat.
Een blik in de doos maakt me echter grumpie want met wat ik daar zag wist ik niks aan te vangen. Gelukkig heb ik een man met inzicht in dergelijke dingen , want vanmorgen stond ie er , in elkaar gezet en kreeg ik de gebruiksinstructie van mijn DH.
Wooooooooooooo, nou een beetje prutsen en frutten heb ik zopas mijn eerste breisel al afgemaakt.
SUPER en zonder zere handen , breien met de hand doet met echt zeer , ik doe het graag maar de gewrichtjes in mijn hand vinden het erg pijnlijk.
Nu toch breien en zonder pijn JOEPIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: