vrijdag, maart 24, 2006

vrijdag de 24e alweer

Hehe , tis vrijdag , dit was een hoofdpijn week , hoofdpijn kende ik niet tot voor een jaar of twee. Sinds toen begrijp ik wat stress hoofdpijn is .
Een aanval van pijn in de pootjes gooide me weer op krukken deze week , mijn linkerknie was zo uit het lood , dat zelfs binnenshuis een stok nodig was om me uberhaupt te kunnen verplaatsen. Zoveel pijn als deze week heb ik lang , heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet gehad .
Daarbij een snotverkouden Heller die lekker veel bij mama wilde drinken , dat is als je verkouden bent gewoon lekkerder dan brood e.d.. ;-)) en veel gezonder ook .
Er "moest" echter nog al wat deze week en dat ging hortend ;-((((

Het prachtige lenteweer maakt echter een hoop goed !!!! Inmobiel als ik was , hebben we daar optimaal van genoten.
En dat is tijd , Noa is moe moeier moeist , Nina hangerig en Rens en Merel kunnen ook wel wat zon gebruiken .
En ik , ik wil weer lekker elke dag op mijn rode bankje in de zon ;-))














Geen opmerkingen: