zondag, september 09, 2007

Enerverend

Enerverend, dat is dit weekend , veel gehocuspocus met de was , foto's voor op de site , huiswerk, naaisels, haaksels etc...
Mijn creatieve breien draaide overuren , een kleine misrekening vroeg het van me en het is gelukt allemaal , nog wat opruimen de speelspullen op hun nieuwe plek zetten , raam schilderen en het is weer klaar ;-))

Ik geniet van het weer , van mijn oefeningen en meditaties, van wandelen met Heller en met Plus , van de geur van de toch echt al aanwezige herfst , heeeeeeeeeeeeeerlijk

Ik merk dat ik het lekker vind , dat "gekeutel"in en om het huis , heb heerlijke courgettesoep gemaakt , met Noa koekjes gebakken , en heb weer flink geruimd in de kasten ( iemand nog behoefte aan meidenkleding , roep maar )
Ton leest nu voor en ik tik mijn verhaal , lekker ;-))
Ík ga thee zetten .

Geen opmerkingen: