maandag, september 24, 2007

tijd ;)

Ik wens je geen rijkdom en veel talenten
ik wens je een leven van tijd en momenten
momenten van vreugde, momenten van stilte
en tijd om te zien wat je ziel van je wil

Ik wens je de tijd om te doen en te denken
niet alleen voor jezelf maar ook om te schenken
ik wens je de tijd, niet voor haasten en rennen
maar tijd om blijdschap en rust te herkennen

Ik wens je de tijd, niet om leeg te verdrijven
ik wens dat veel tijd je nog over mag blijven
als tijd voor verwondering en tijd voor verblijden
in plaats van de tijd op de klok te zien verglijden

Ik wens je de tijd om naar de sterren te grijpen
en tijd om te groeien en tijd om te rijpen
ik wens je de tijd weer te hopen, te minnen
geen tijd te verliezen maar tijd te gewinnen

Ik wens je de tijd toe jezelf te ontwaren
elk uur, elke dag als geluk te ervaren
ik wens je de tijd ook om schuld te vergeven
wens je jouw tijd toe, je tijd om te leven

Oorsprong: uit de tijd

Geen opmerkingen: