zondag, november 25, 2007

25 11 2007

En dan ben je zomaar opeens 3, mooie Heller van mij , dan ben je zomaar voor de derde keer jarig , een prachtige dag is het en jij , jij bent blij , vanmorgen was je eerst wat verward , kadootjes ???? waarom , die zijn voor Sinterklaas wist jij opeens , gauw terug in de tas, nu ;-)
En wij maar uitleggen, dat jij nu jarig was , niet mama, niet Rens , maar jij .
En toen werd je blij, blij als altijd , je genoot van de dingen die je kreeg , en van opa en oma die met Claudia en Franca en Yannick op je verjaardag kwamen ;)
Wat een feest , slingers en kadootjes , allemaal voor jou.
En nu is er even geen visite dan en mijn gedachten gaan terug naar de dag dat jij kwam , dat het bad hier midden in de kamer stond en we er dagen tevoren al in rondplonsden soms , Noa en Nina en ik .
En ik denk terug aan de vreugde die je Rens brengt , een broertje , eindelijk een broertje en aan het plezier wat wij hebben , elke dag weer.
Een pretletter , dat ben je , een funbird , geboren met een lach .
En met voetbalbenen , zomaar een voetballertje in ons midden . Dol op de bal , altijd weer de bal ,samen voetballen we elke dag ;-)
Lieve Heller , je bent echt, met recht, mijn jongste.
Een heerlijk mannetje met wie ik zooooooo graag speel .
Je bent slim snel en behendig , het is genieten met jou samen te zijn, zo, soms overdag als de brusjes naar school zijn.
Je ziet zoveel en de wereld is jou feest , alles is prachtig en je geniet , volop . Dankjewel dat jij bij mij bent gekomen , dankjewel voor nu en voor alles waar ik met jou van kan dromen ;-)
Ik vind het heerlijk jouw moeder te zijn , jouw enthousiasme werkt zoooooo aanstekelijk en dat is meestal fijn , soms niet , dan ben ik gewoon moe en is jouw niet te stuiten energieke gedrag best extra vermoeiend.
Je bent een heerlijk kind, mooie Heller .
We maken er een lekkere dag van .

3 opmerkingen:

Irene zei

Gefeliciteerd, kleine grote man!!!

De Tegelaars zei

Sjonge, het gaat echt snel. Over ruim een maandje wordt Vera ook al 3 jaar! Mén waar blijft de tijd!

Van harte Elly met je jongste telg!

Elly2

Annelies zei

Gefeliciteerd!!