dinsdag, november 20, 2007

Lekker

Hehe he ik voel me weer een beetje lekker . Heb een ziekig weekend achter de rug , hangerig en zaterdag echt naar ;-( , daarna ging het wel , maar niet helemaal , nu ook nog niet super , maar wel veeel beter .
De pijn in mijn lijf is te doen en de financin heb ik uit mijn hoofd gebannen , daar kan ik nou eenmaal niks aan veranderen nu , we wachten geduldig op de geldboot en slikken de nare verhogingen op rekeningen maar , het zal wel een doel dienen.

Ik ben weer helemaal happy aan het naaien nu ;-)
Lekker , creeeren dat helpt toch het beste tegen de blues ;-) en intussen lekker zingen met Heller , nog maar 5 nachtjes slapen en dan vieren we zijn 3e verjaardag al weer .
ik hou zoveel van hem , het si zo een heerlijk wondertje dit , zo een heerlijk blij mensje
En dat maakt dat iedere dag weer een feestje is , een feestje om voor hem te mogen zorgen , prachtig mannetje van me .

Geen opmerkingen: