zaterdag, november 17, 2007

Hij kom hij komt en ik ben er niet bij ;-((

en hang ziek op een stoel ;-((
jakkie bakkie , het hele jaar keek uit naar de intocht van de Sint , Merel als Piet en dan samen met Heller de lol beleven .
Het gaat echter anders , Ton is er heen met de kids ( arme Ton want die vindt dit dus niks )en ikke hang wat, na weer vooral in de toilet te hebben rondgehangen vanmorgen ;-((

Donderdag was ik jarig , heerlijk jarig , maar toen al verre van fit.
Ik had nergens echt trek in en eten jakkkkkkkkkk liever niet.
Gisteren wat bankgehangen , wat computer gehangen en ik voelde me eigenlijk veel beter , maar vanmorgen draaide dat dus 180 graden en kwam alles wat ik tijdens het ontbijt nuttigde er op een wat minder voor de hand liggende manier dan normaal weer uit .
En nu voel ik me een dweiltje , een vaatdoekje , bleeeeeeeeeeeeekkkkk en daar baal ik extra van , Sinterklaas in nl mijn held en ik ben er graag bij als hij Hoorn binnenkomt varen ...........

1 opmerking:

Anoniem zei

Ach, ach, dat is toch allemaal wel erg sneu... dan moet ik vandaag toch maar eens lekker gaan opschieten met jouw magische bol. :-)
MBM