dinsdag, november 27, 2007

Bijna 13 jaar

Bijna 13 jaar ben ik moeder , bijna 13 jaar geef ik ook BV
Bijna 13 jaar een heerlijk jochie in mijn leven
Bijna 13 jaar al .

Ik geniet ervan , ben dol op mijn oudste.
We zijn zo heerlijk op elkaar ingespeeld , ik begrijp hem zonder woorden.
Soms vraag ik me af of dat zo blijft ;-) of dat dat strakjes anders wordt.
Het is heerlijk om met dat intelligente kind te communiceren , we hebben soms zulke mooie gesprekken.
Het heeft me zoveel pijn gedaan, dat er periodes waren dat mijn kanjer zichtbaar verdrietig was , dat er omstandigheden waren waarin hij gekwetst werd en absoluut niet begreep waarom nou toch .
Zo open als ie als kleuter was, zo gesloten was ie lange tijd en langzaam zie ik mijn kanjer nu weer opengaan. Langzaam bloeit ie weer op .
De nieuwe school was aanvankelijk wat teleurstellend , hij had hopen nieuwe stof verwacht en dat viel toch wel tegen ;-)
Toch heeft ie er zijn draai gevonden , heeft ie het er naar zijn zin .

Lieve Rens ,het wrodt vast een beetje afgezaagd ,ik zeg het steeds weer , iedere week toch wel een keer ;-), DANKJEWEL dat ik jouw moeder mag zijn .

Geen opmerkingen: