dinsdag, november 13, 2007

druk toch wel

Het is wat druk toch wel de laatste weken , niet vervelend , maar wel te kort tijd om alle leuk dingen te bloggen , ik wilde nog bloggen over de prachtige lezing over HSP van Hans Lemmens, ik wilde nog bloggen over een natte maar geslaagde sint maarten , ik wilde nog bloggen over opa zijn optreden met zijn accordeon, ik wilde nog veel meer vertellen , Over Rens en dat ie een sponsor zoekt , over de belastingdienst die echt nog steeds geen geld heeft overgemaakt ,over hoe ik me voel , werken aan keelchakra etc .....
Maar helaas nog even niet ;-)) vanavond is er weer een ouderavond de Sint komt bijna in het land , daar hebben we het druk mee ;-), ik ben ziekjes geweest , net als Nina en er wachten klantjes op hun spulletjes .
Nog 2 nachtjes slapen en dan ben ik ook weer jarig ;-) en als oom belasting vandaag geen geld overmaakt wordt dat de karigste verjaardag die ik me kan herinneren , thee , koffie en niet eens een koekje , maar dat is ook geen drama , dat komt dan wel weer eens goed ;-)

Ik heb er zin in .

Geen opmerkingen: