woensdag, september 09, 2009

09-09-09

Prachtige datum vandaag ;-) , prachtige dag , voor prachtige dingen , ik bubbel en bruis . Allereerst met mijn nog wel wat griepie lijf opruimen in het buurthuis in de wijk en daarna op naar een kledingbeurs in een naburig dorp , omdat ik daar ook vrijwilligerswerk doe met bejaarden kon ik eea kopen en pas in oktober betalen ;) als de KB er is en dat was mooi.
De score was 2 jeans voor Nina , 3 jeans voor Merel , 2 broeken voor Noa, een truitje en vestje voor Merel , een jurkje voor Nina, 2 paar winterlaarzen voor Noa, een paar schoenen voor Heller en een speeljas voor Noa voor maar 28 euri .
Dat is een heleboel winterspullen voor weinig geld, ik ben blij.
Ook crea gaat het voor de wind ;-)
Heb veel wol geverfd , een gaaf vest voor mezelf gecreerd bijna af en dan krijgen jullie een foto hoor ;-)
En ook nog eea aan lappen op het net gezet, http://villakulasvlooienmarkt.blogspot.com/ meer volgt .

En toen heerlijk gekookt , het moet de komende weken uit de voorraad komen en die is niet zo ruim meer ;-)
Dan krijg je best maffe combi's , zoals vandaag appelmoes, zelfgemaakt met rundergoulash en rijst en noedels ;), het was heerlijk .......

En tussendoor heerlijk veel aumen , tis ook nog eens de dag van de spiritualiteit, heerlijk dagje .

Geen opmerkingen: